Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2021 16:23 - Мълчанието на Лу
Автор: mmirchev Категория: Други   
Прочетен: 390 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.04.2021 16:25


Усещане… нещо като спомен от сън. Усещане, което е вече част от мен, но някак придошло от някъде, където повече няма да бъда. Нежно, леко, мъгляво и сурово. Първично, колкото живота. Тук за да остане, но само докато съм чист. Тук за да припомни, че мога да бъда. Колебливо, когато го търся и конкретно, когато го изпитам.

Гласът й… приказен, нежен като нищо друго - звучащ само за мен. Сгушвам се в него и се понасям накъдето ме отведе. Винаги е хубаво. Никога не позволява да бъда ранен. Показва ми любов, която няма да изпитам към реалност. Показва ми реалност, по-убедителна от всяка болка. Бърка дълбоко в мен и изважда всичко, което заслужава да съществува и го отнася натам, от където то няма да се върне, завинаги измито от най-прекрасната вълна.

Песента… всеобхватна, винаги различна, непрекъсната. Възпява всичко, заради което заслужава да бъдеш. Разтваря те в себе си. Не спира. Сякаш винаги е звучала… сякаш винаги си я слушал. Напевна сигурност, огромна любов и безкрайна нежност… не спира.

Тя… несравнимо същество, което само аз виждам. Създадено за да бъде разбрано, обречено да пее. Замислена, с поглед който всичко вижда… очи, които няма да видят края, които нямат начало, които няма да забравя. В очите й сълзи, които няма да успея да попия. Вижда всичко, което заслужава да бъде видяно. Пълна красота, открила се само за мен, очакваща само мен.

Аз… отдаден до безкрайност - слушам…

четвъртък, 01.11.2012
~ 10:11
 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mmirchev
Категория: Други
Прочетен:
Постинги:
Коментари:
Гласове:
Архив
Блогрол